Sibbhults Idrottsförening

Sibbhults Idrottsförening5 - 3IFK Knislinge

Matchstart:lör 15 februari, 10:00
Plats:Färevallen
Vinst i första träningsmatchen för året
2020-02-15 19:10
6 grader varmt och duggregn, ändå lockades ett större antal människor till Färevallen på lördagsmorgonen. Kul med det stora intresset kring lagen i kommunen.
Slutresultatet blev vinst för Sibbhults killarna i årets första match, jag tycker att vi tar tag i taktpinnen ifrån start och visar många bra kombinationer. Det är en helt klart godkänd insats ifrån killarna i laget, vi såväl som Knislinge har låg medelålder, vilket skiner igenom vid vissa tillfällen.
Vi önskar Knislinge lycka till i serien och blickar fram emot nästa helgs motstånd IFK Osby.
Målskyttar:
Ola L 2